• INFORMATYKA
  • PRODUKCJA
  • IMPORT
  • EKSPORT
  • DYSTRYBUCJA
  • HANDEL
  • FARMACJA
  • LOGISTYKA
  • INNE
O nas
..............................................................................................................
Od samego początku filozofią newscorp jest budowanie porozumienia organizacji z ich wewnętrznym i zewnętrznym otoczeniem. Opiera się ona na mocnym przekonaniu o potrzebie prowadzenia dialogu ze wszystkimi, którzy bezpośrednio lub pośrednio mają wpływ na funkcjonowanie firmy.

Działania prowadzone przez naszą agencję w imieniu i na potrzeby klientów oparte są na zintegrowanej komunikacji marketingowej. Łączą w sobie elementy marketingu oraz public relations. Zanim rozpocznie się współpraca, zespół agencji opracowywuje koncepcję, bazującą na potrzebach klienta i informacjach zebranych z rynku.

W ten sposób budują się solidne podstawy do kreacji jednolitego i pozytywnego wizerunek danej organizacji, który służyć jej będzie przez wiele lat.

Warto wiedzieć:

  • Public relations odnosi się do szerszych aspektów życia organizacji i rynku. Reklama dotyczy zwykle produktu lub marki
  • Public relations to komunikacja dwustronna. Reklama to perswazyjny przekaz w jedną stronę
  • W public relations bierze się pod uwagę wiele grup docelowych. W reklamie grupą docelową są głównie klienci
  • Nakłady na public relations są relatywnie wysokie, zaś efekty ­ odłożone w czasie. Wydatki na reklamę są łatwe do oszacowania, a wyniki widoczne niemal natychmiast
  • Działania public relations, choć są kosztowne, nie polegają na kupowaniu mediów, autorytetów, opinii i dzięki temu są bardziej wiarygodne.

Reklama czy PR?


W swoich newscorp nie stosuje technik zarezerwowanych dla świata reklamy.
W prowadzonych akcjach staramy się nie zapominać o tym wszystkim, co odróżnia rzetelnie pojmowane public relations od reklamy.